Friday, April 27, 2007

假期前的風起雲湧

先前提及的空降部隊與紅人之爭, 今日再有新進展!

話說空降部隊務求新官上任, 即有建樹, 不停有新initiatives. 小妹妹眼中, 都覺得其實係為公司好, 始終, 做好晒media profile的確對發展係有幫助! 不過, 紅人就覺得, industry practice係media成日洗牌, 你整完個profile, 分分鐘下次要用既時候又要再update過. 不過空降部隊係神不知鬼不覺既情況下, 叫左我同另一位同事做, 當我同事send左個general email俾全世界, 會報進展既時候, 我耳邊就響起一聲尖叫, 接著既係一輪連珠砲轟. 起初我以為紅人係鬧緊個客, 所以不以為意, 聽聽下, 開始越聽越精采... "真係廢人做廢野... 頭先開完會, 仲ong居居坐係度..." 我終於意識到係星球大戰前奏.

接住落黎, send email既果位同事就出現喇, 俾紅人教路一番之後, 空降部隊又出現, 紅人示意個同事返埋位, 之後係令人不安既寧靜, 再之後, 紅人開口好"婉轉"咁奉勸空降部隊棄城投降, 唔好再繼續個initiative, 空降部隊作戰到底, 最後, 戰事就係一片沙塵滾滾中, 消失得無影無蹤喇.

2 comments:

CK said...

首次留言,打個招呼先 =)

Marsha_H said...

嘩, CK兄大駕光臨, 令我感到好榮幸!多多指教呀~~~