Thursday, May 3, 2007

五一*勞動*節

近期小妹個blog靜左咁多. 無他, 勞動是也!

本來weekend加個勞動節假期真係好爽, 點知星期六晚一個電話就將小妹既心情徹底摧毀. 話說我地隔離team原本有個客臨時開press conference, 宣布某某名人將會出任佢地個CEO. 本來就冇乜野, 但揀紅日去開press con, 再要求我地幫佢揾6,70個media出席, 而佢地只肯俾我地計到個budget既一半, 隔離team就梗係耍手寧頭. 點知個客唔肯罷休, 點名要求我地team個第二把交椅去做, 而基於原因一, 二, 三, 四同五, 我地係接左黎做. 件事急成咁, 小妹收到電話既時候, 真係以為係crisis management!

可能我真係見識少, 未見過d客衰到好似佢咁! 個客預先講明, 我地唔可以開個名人既名. 唉, 明知道一開個名, 個draw會好大, 要d media黎絕對冇難度, 但就係因為某d原因, 我地被逼封口, 心諗, 唔好話30個ㄚ, 10個都唔知有冇...

我地星期一大清早就飛左個target media list俾佢, 個media invitation我地改都懶得改, 諗住儘快飛左出去就算, 以為可以go ahead, 一切進展得如火如荼之際, 我地收到消息, 個名人既秘書自己打電話俾d相熟記者朋友, 話佢地都會開press conference宣布個名人既去向. 雖然佢地唔講個venue, 但係日期, 時間, 性質一模一樣, 明眼人一睇就知喇! 感覺被玩... 仲要聽到上頭同個client deal完, 佢地唔接受我地既30個media既target, 堅信香港既media同大陸果d一樣, 俾錢就得喇. 真係人都灰晒...

基於事態嚴重, 我地惟有大少通殺, 除左平時既金融版, 財經版, 我地連咩週末睇樓王, 股票行情都照殺, 仲開始連政情版都唔放過. client果邊又突然整過個target media list俾我地, 話要加多幾件, 呢個時候唔止大既頭痕, 細既都俾人點到頭暈暈. 之後又突然要求我地請埋港聞版... (我join左financial communication team第一次見d client咁想上港聞) 我地幾個E仔著住high heels office周圍跑, 個情景就好似片場拍7日仙咁, cue紙對白周圍飛.

晚上7點半, 已經係戰鬥展開11個鐘頭後, attendance仲係冇起色. 但上頭似乎仲想作戰到底, 冇辦法喇, 佢俾個client同media夾住, 又唔可以發洩落我地度, 只見佢面色灰晒, 不停追問我地究竟邊個media會到, 大佬, 11點先出assignment, 個client死都話已經有N咁多個media會到, 我點俾到個attendee name list你呀??? 難為我另一位同事, 俾client突然彈過黎既一分新聞稿要中譯英吹到啤啤聲.

當日去到會場, 好好彩一切都好順利, d media見到個名人都唔知幾踴躍發問, 算係咁喇. 不過可能係我有偏見, 我真係對個client冇乜好感. 佢地全體30幾人號召返工, 就係為左坐滿個場, 見到咁既情況, 我地只可以一笑置之. 最好笑, 都係佢地攞左本貴賓名冊出黎, 想叫d media簽...

唉, 咁就去左一日喇. 不過絕對大開眼界.

2 comments:

Gavin said...

打個招呼, 點稱呼呀?:p

個客30個職員番去坐滿扮記者

咁最後....
佢個secretary call到幾多"相熟記者", 而妳十萬火急係30號....call到有幾多個記者到?

Marsha_H said...

嘿, 講明係小薯女, 同你講我叫咩名, 你都唔知我係邊個啦~ :P
我諗呀... 個秘書應該call到唔多喇, 我地呢邊應該call到~30個喇.