Thursday, May 10, 2007

與associate director對話

自問唔係一個好守得秘密既人, 不過奇怪地, 好多同事/朋友都以為我係一個secret-keeper, 所以其實我聽聽埋埋真係唔少野, 變左個是非收集箱.

今日本來同個AD食飯, 連台詞都諗好, 諗住正正經經咁做下pre-appraisal. 點知, 可能大家背景有d相似 (大家都係同一間agency做過野), 越傾越多野傾 (其實係我越多野問), 最後係食左成兩個鐘! 仲有d感動位... 原來, 我真係一個好薯既薯女.

其實有好多野, 我真係知道架, 例如做野要平常心, 要客觀睇野, 工作中識到朋友係bonus, 等等等等, 都係老生常談, 不過出自AD個口就一定convincing d. 佢講左好多之前既經歷俾我聽, 亦都有比較番之前同呢度既分別. 我亦都見到平時作為薯女見唔到既野. 高層之間關係越好, 下面就越容易辦事. 所以其實係我條team做野真係好幸福.

本來都冇諗住講得太多, 點知講講下, 越講越覺唔對路, 越講越多, d故事人物開始呼之欲出... AD覺得事態嚴重, 因為我地team係絕對唔容許d搞搞震既情況發生, 人事糾紛係禁忌, 所以佢"鼓勵"我開名討論. 似乎知得太多是非, 真係唔多好...

值得開心既係, 佢都覺得我地team既pace係可以再加快d, d人個mentality可以再改善d.

食完餐飯後, 薯女一陣孤獨感湧上心頭... 望住一盤寫住"fin com team"既棋盤, 一隻隻棋擺晒係度, 望落係好團結, 其實...

大家都只係一隻棋.

2 comments:

Anonymous said...

Fresh Girl,
初次留言,客隨主便...

同老闆(泛指所有既上司)打交道,永遠都係一個頗為複雜而難於master既藝術...

今次你同AD對話,其實中間有唔少兇險位,不過AK唔係順歷其境,好難講d咩,其實最驚既係你個AD take action既時候,disadvantage果一方估到AD個資料來源...

除非好有把握個AD會back你,又或者你要泊個好碼頭...如果唔係,依d位要好小心喎...

Marsha_H said...

多謝你既留言呀, AK! 你講中左, 我就係擔心緊呢樣野. 我唯有求神拜佛AD好似"包青天"咁明察秋毫.
同AD食飯, 人地出錢, 我就出"命", 嘔喉嘔肺, 自動獻身做"深喉"; 之後不停自我麻醉, convince自己唔係是非精, 哈哈... 唉! 睇黎我條命仔真係要靠泊個好碼頭保住. 至少做好自己本分先. :)